söndag, maj 21, 2006

MÖRDARHAJARNA



Mera hajraffel från Tonino Ricci men i denna film (Night of the Sharks) finns inte vansinnet och snurrigheten från Bermuda - dödens triangel (Shark's Cave) kvar utan bara dumheten. Jag somnade iofs till några gånger under filmen så det finns en möjlighet att jag missat något fantastiskt - annars var det mest minnesvärda att hajen morrar och skriker när den attackerar (nästan lika bra som den tunga astma-andningen i Tintorera). Annars var det en trött soppa av stulna diamanter, utpressning och actionhumor som bjuds. Mot bättre vetande kommer jag dock fortsätta se alla Ricci-rullar jag får tag på - just nu håller jag korpgluggarna öppna efter barnäventyret "Buck and the Magic Bracelet"och Robin Hood-filmen "Robin Hood... Arrow, Beans and Karate".

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

20 juli, 2006 15:20  

Skicka en kommentar

<< Home